انسانها دستخوش بازيهاي كثيفي مي شوند.

خواسته يا ناخواسته وارد ميدان مي شوند.

لباس به تن مي كنند و مشغول بازي مي شوند.

و انبوه انسانهاي ديگر به تماشايشان مي نشينند.

آنها نمي دانند كه هدف از بازي چيست.

به رنگ لباسشان اهميت نمي دهند.

غافل از آنكه رنگ لباس بايد مطابق سليقه طراحان بازي باشد.

تماشاگران شعار مي دهند.

برايشان مهم نيست كه چه مي گويند.

غافل از آنند كه شعارها بايد مطابق سليقه طراحان بازي باشد.

و در آخر بازي تمام مي شود.

تيمشان برنده مي شود.

و اگر بازنده باشند حريض تر مي شوند براي بازي بعدي.

غافل از آنكه برنده كس ديگريست.

و آنها وسيله اي بيش براي طراحان بازي نبوده اند.

**************************

گزيده اي از دين يهود

طبيعي است كه نمي توان باور كرد.

آيا باز هم بايد گذاشت به حساب طراحان بازي؟

چه سودي براي طراحان بازي حاصل مي شود؟

آيا بايد به اين بازي تن دردهيم؟

وارد گود شويم و با اينان دست و پنجه نرم كنيم؟

و آب را گل آلود كنيم؟

(

……..

خداوند از دين كه يهود را به چنين حالي گذاشته سخت پشيمان است و هر روز لطمه به صورت خود مي زند و زارزار گريه مي كند، گاهي از چشمانش دو قطره اشك به دريا مي چكد و آن چنان صدا مي كند كه تمام اهل جهان صداي گريه او را مي شنوند و آبهاي دريا به تلاطم و زمين به لرزه در مي آيد.
ارواح يهود، از ارواح ديگران افضل است، زيرا ارواح يهود جزء خداوند است. همچنان كه فرزند جزء پدرش مي باشد، روحهاي يهود نزد خدا عزيزتر است زيرا ارواح ديگران شيطاني و مانند ارواح حيوانات است.
نطفه غير يهودي، مثل نطفه بقيه حيوانات است.
بهشت مخصوص يهود است و هيچ كس به جز آنها داخل آن نمي شوند، ولي جهنم جايگاه مسيحيان و مسلمانان است و جز گريه و زاري چيزي عايد آنها نمي گردد، زيرا زمينش از گل و بسيار تاريك و بدبو است.
ر يهود لازم است كه املاك ديگران را خريداري كند تا آنها صاحب ملك نباشند و هميشه سلطه اقتصادي براي يهود باشد. و چنانچه غير از يهودي بر يهود تسلط پيدا كند، يهود بايد بر خود گريه كند و بگويد: واي بر ما، اين چه ننگي است كه ما زر دست و جيره خوار ديگران شده ايم.
كشتن مسيحي از واجبات مذهبي ما است و پيمان بستن با او يهودي را ملزم به ادا نمي كند. روساي مذهب نصراني و هر كه دشمن يهود است را، بايد روزي سه مرتبه لعن كرد.
اسرائيلي در نزد خداوند بيش از ملائكه محبوب و معتبر است، اگر غير يهودي، يك يهودي را بزند چنان است كه به عزت الهيه جسارت كرده است و جزاي چنين شخصي جز مرگ چيز ديگري نيست و بايد او را كشت.
اگر يهود نبود، بركت از روي زمين برداشته مي شد و آفتاب ظاهر نشده و باران نمي باريد.
همچنان كه انسان بر حيوانات فضيلت دارد، يهود بر اقوام ديگر فضيلت دارد.
نطفه اي كه از غير يهودي منعقد مي شود، نطفة اسب است.
سگ افضل از غير غهودي است، زيرا در اعياد بايد به سگ نان و گوشت داد، ولي نان دادن به اجنبي حرام است.
اجانب براي خدمت كردن يهود، به صورت انسان خلق شده اند.
چون يهود با عزت الهيه مساوي هستند، بنابراين تمام دنيا و هرچه در اوست ملك آنها مي باشد و حق دارند كه بر آن تسلط كامل يابند، دزدي از يهودي حرام است و از غير يهودي جايز مي باشد، چون اموال ديگران ماند رملهاي دريا است و هر كس زودتر بر آن دست گذاشت او مالك است.
يهود مانند زن شوهر دار است و همچنان كه زن در منزل به استراحت مي پردازد و شوهر، خرجي او را مي دهد، بي آن كه در كارهاي خارج از منزل با او شركت كند، يهود هم به استراحت پرداخته و ديگران بايد آنها را روزي بدهند.
هرگاه يهودي و اجنبي شكايت داشته باشند، بايد حق را بجانب يهودي داد اگر چه برد با ملل باشد.
ربودن اموال ديگران بوسيلة ربا مانعي ندارد، زيرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غير يهودي امر مي فرمايد.
به كساني كه يهودي نيستند قرض ندهيد، مگر آن كه نزول بگيريد، در غير اين صورت، قرض دادن به غير يهودي جايز نيست و ما ماموريم كه به آنها ضرر برسانيم.
حيات و زندگي ديگران ملك يهود است، چه رسد به اموال آنها، هرگاه غير يهودي احتياج به پول داشته باشد، آن قدر بايد از او ربا و نزول گرفت كه تمام دارائي خود را از دست بدهد.
حرام است غير يهودي را نجات بدهيد، حتي اگر در چاهي بيفتد، بايد فوراً‌ سنگي بر در آن گذاشت.
اگر يكي از اجانب را بكشيم، مثل اين است كه در راه خدا قرباني كرده‌ايم.
اگر غير يهود در دريا در حال غرق شدن است، نبايد نجاتش بدهي، زيرا آن هفت ملتي كه در زمين «كنعان» بودند و نبايد يهوديان آنها را به قتل برساند، همه آنها نابود نشدند و ممكن است آن شخص كه در حال غرق شدن است از آنها باشد.
قسم خوردن جايز است، خصوصاً در معاملات با غير يهود. اصول قسم خوردن براي قطع نزاع تشريح شده است، اما نه براي كفار، زيرا آنها انسان نيستند. جايز است انسان شهادت زور بدهد (با اينكه مي داند حق با يهودي نيست، ولي شهادت دروغ بدهد)، چنانچه لازم است اگر مي توانيد بيست قسم دروغ بخوريد، ولي برادر يهودي خويش را در معرض خطر قرار ندهيد.
تعدي كردن به ناموس غير يهودي مانعي ندارد، زيرا كفار مثل حيوانات هستند و حيوانات را زناشوئي نيست. يهودي حق دارد، زنهاي غير موضه (زناني كه يهودي نباشند) را به غصب بربايد و زنا و لواط با غير يهودي عقاب و كيفري ندارد.
ملت برگزيده خداوند مائيم و لذا براي ما حيوانات انسان نمايي خقل كرده است، زيرا خدا مي دانست كه ما احتياج به دو قسم حيوانات بي شعور و غير ناطقه مانند بهائم و ديگري حيوانات ناطقه و با شعور مانند مسيحيان و مسلمانان و بودائيان و براي آنكه بتوانيم از همة آنها به اصطلاح سواري بگيريم. خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است و لهذا ما بايد دختران زيبا و خوشگل خود را براي پادشاهان و وزرا و شخصيتهاي برجستة غير يهود، به تزويج درآوريم، تا بوسيلة آنها بر حكومتهاي جهان، تسلط داشته باشيم.

………

)

نظر شما چيست؟

/ 4 نظر / 6 بازدید
AATI

AAnche mikonim va aanche saremoon miyad hame bekhatere karaye khodemoone sahl engari konim saremoon kolah mire hasti enteghamesho khoob orahat azamoon migire rahat tar az un chizi ke fekresho mikonim chon ghodratesh daste khodast va ma dar barabare ghodrate uu kamelan natavanim hal biyaym bazam sar sakhti neshoon bedim ta az chale bioftim too chah besalamati

AATI

too commente ghabli mesle nane bozorga harf zadam yeho jav gir shodam :P cheghadr man bijanbe hastamaaa :D az aeene yahoodam soo estefademikonam .....

dokhtary ke lab nadasht

چه جالب ما که از اين شانسا نداريم حد اقل يحودی باشيم !!!

parisa

سلام نوشته هات معرکه است اولش باورم نشد واقعا بهت تبریک میگم پسر تو خیلی استعداد داری